0
Hlasů­
 

www.tatanamaterske.cz | Detaily

  • RSS: Táta na mateřské : Táta na mateřské

  • Wattsenglish ? angli?tina se Stevem pro v?echny ?kolkové d?ti - 30-11-2017

    Navzdory v?em zásah?m ?eské ?kolní inspekce, jsou krou?ky angli?tiny v mate?ských ?kolách u d?tí i jejich rodi?? stále populární. A není divu. Ka?dý u?itel angli?tiny v první t?íd? základní ?koly vám ?ekne, ?e rozdíly mezi t?mi d?tmi, které u? se angli?tinu ji? u?ily a které ne, jsou na první pohled z?etelné.

    Pozitivní ohlasy bývají nap?íklad na oblíbenou metodologii Wattsenglish. U?itelé základních ?kol jsou toho názoru, ?e a?koli d?ti nemluví ve v?tách, je na nich znát, ?e velmi dob?e rozumí a reagují. Také dob?e znají základní slovní zásobu, která se ve ?kole u?í. N?které z d?tí se p?itom ob?as dokonce i nudí.

    A jak taková angli?tina s Wattsenglish ve ?kolce vypadá? Neinformovaný pozorovatel by mo?ná ani nepoznal, ?e ve t?íd? probíhá krou?ek anglického jazyka. A to je správn?. Angli?tina by toti? m?la probíhat primárn? formou hry. Hlavn? p?irozen? a nenásiln?. 

    Pr?b?h výuky je pak zpravidla následující. D?ti s lektorem v klidu p?ijdou na místo, v krou?ku se pozdraví, zazpívají písni?ku a trochu se rozeh?ejí. V této úvodní fázi je d?le?ité, aby se d?ti vnit?n? p?epnuly na re?im ?angli?tina?. V dal?ích zhruba 20 minutách se pak seznamují s novými sloví?ky a procvi?ují si ji? nau?ené prost?ednictvím her, sout??í, videí nebo práce s u?ebnicí. D?le?ité p?itom je zapojení v?ech smysl?, a také celého t?la. Takzvané TPR aktivity neboli aktivity, kdy se d?ti u?í prost?ednictvím pohybu, doteku a reálného kontaktu se studovanými sloví?ky, jsou u d?tí nejú?inn?j?í. Jinými slovy, co si dít? m??e osahat a ozkou?et, to si mnohem lépe zapamatuje.

    Ptáte se, pro jaké d?ti je takový krou?ek angli?tiny Wattsenglish vhodný? To je práv? to nejlep?í. S Wattsenglish se mohou u?it v?echny d?ti ve v?ku od 3 do 6 let. Nezále?í p?itom, jestli se u? angli?tinu u?ily nebo ne. Sta?í, aby jednou nebo dvakrát týdn? na p?l hodiny nav?tívilo krou?ek a nejlépe si k tomu je?t? doma pou?t?lo dopl?ková videa a vsa?te se, ?e výsledek se d?íve ?i pozd?ji dostaví.  



  • Kdy je ?as nau?it d?ti správnou hygienu? - 17-10-2017

    P?esný v?k, kdy za?ít s osvojováním základních hygienických návyk?, není stanovený. Zále?í toti? na individualit? dít?te. To u? musí zvládnout pochopit, co po n?m rodi?e cht?jí a být schopno to splnit. D?le?itou roli hraje d?slednost a vytrvalost. P?i nástupu do ?kolky se pak p?edpokládá, ?e základní návyky u? dít? má, nespoléhejte se tedy na to, ?e ?kolka v tomto sm?ru odvede práci za vás.

    Zlomový okam?ik

    Ovládání a kontrola vyprazd?ování je sice ?lov?ku vrozená, ale na rodi?ích je nau?it d?ti techniku hygienických návyk? a vyp?stovat pravidelnost. Dít? si postupn? osvojí kam, kdy a jak chodit na toaletu a s tím související mytí a utírání rukou. Jak ale poznat, zda je vhodná chvíle s ?výukou? za?ít? Zbyst?ete ve chvíli, kdy se spot?eba plen za?ne rychle sni?ovat. Znamená to toti?, ?e dít? za?íná mít své vyprazd?ování pod kontrolou. A to je vhodná chvíle, kdy ho za?ít u?it chodit na no?ník. P?ibli?n? to bývá v období 12. ? 15. m?síce. V tu dobu si také dít? za?ne samo uv?domovat, ?e chce svou pot?ebu vykonávat v soukromí. Není proto neobvyklé, kdy? se p?ed vámi n?kam schová. Dá se ?íct, ?e zvládnout chodit samostatn? na toaletu pak d?ti zvládají obvykle do 3 let.

    D?le?itost vytvá?ení hygienických návyk?

    V p?ed?kolním v?ku si dít? vytvá?í hygienické návyky pro celý ?ivot, proto je d?le?ité, abyste byli d?slední, vytrvalí a zvolili správný zp?sob vysv?tlování. ?Malé d?ti do p?ed?kolního v?ku je?t? v?t?inou nechápou pot?ebu ?istoty a neznervóz?ují je ?pinavé ruce nebo ?nehoda? p?i ??rání. Nemusíme jim dlouhosáhle vysv?tlovat význam hygieny, proto?e nemají p?edstavu o bakteriích a nemocech. Namísto toho bychom se m?li sna?it u dít?te vyp?stovat návyk pravidelné a d?kladné hygieny a pé?e o svoje t?lo, která se stává sou?ástí jeho denního re?imu,? vysv?tluje Mária Tóthová-?im?áková, d?tská psycholo?ka. Zále?í na rodi?ích, jakou cestu k osvojení hygienických návyk? zvolí, není stanovený jednotný návod, který by platil na ka?dé dít?. Vyplatí se vyu?ít hravou formu, která d?ti bude bavit a z ?povinnosti? se stane hra.


    Jakou zvolit taktiku

    P?i vysv?tlování zapojte t?eba oblíbené pohádkové postavi?ky, kolikrát sta?í nap?íklad ru?ník s jejím obrázkem. D?le?ité je d?tem dostate?n? p?edvést, jak na to. Umývejte si ruce spole?n? s nimi, p?esto?e je máte ?isté. ?Samoz?ejmost je, ?e malým d?tem pomáháme a ukazujeme, jak v?echno mají zvládnout a d?láme to za n?, ?i spolu s nimi. Netrestáme je, kdy? n?co zanedbají, a kdy? se cokoli poda?í nebo to dokonce ud?lají sami bez na?eho napomínání, m?li bychom je pochválit a zd?raznit, jak jsme na n? py?ní, zapamatují si to a v budoucnu budou ochotné spolupracovat ?i ud?lat n?co sami pro svou hygienu,? vysv?tluje psycholo?ka.

    Nástup do ?kolky

    Nástup do mate?ské ?kolky pro dít? p?edstavuje obrovský krok. Nové prost?edí, noví lidé a nový re?im. M??e dojít ke zhor?ení hygienických návyk?, p?esto?e je má dít? dostate?n? osvojené. D?vodem ?asto bývá nevhodný stav toalet a nedostatek soukromí ? d?tí je tam obvykle mnoho najednou a toalety po nich navíc splachuje u?itelka. ?Dít? si to ze za?átku nemusí uv?domit, ale brzy si vytvo?í blok. Následkem m??e být pro?ívání nevhodného stresu p?ed ka?dým nutným pou?itím WC. D?ti si v?ak nemohou zvolit, ?e na WC nep?jdou, je to pot?eba jejich t?la, a kdy? ji zadr?ují, zp?sobují si zdravotní problémy,? vysv?tluje psycholo?ka.

    Mohou s problémem pomoci rodi?e?

    P?ed nástupem do ?kolky d?tem vysv?tlete, jak bude chození na toaletu v novém prost?edí probíhat. Tedy, ?e d?ti chodí na toaletu spole?n?. Je d?le?ité, aby dít? v?d?lo také to, ?e m??e paní u?itelku kdykoli po?ádat o pomoc. ?U?itelkám doporu?ujeme, aby d?ti chodily na WC v men?ích skupinách, aby p?ed sebou p?ece jen n?jaké soukromí m?ly. Aby se odd?lily d?v?ata a chlapci, proto?e mnohé d?ti se u? v tomto v?ku p?ed sebou navzájem stydí,? doporu?uje dále psycholo?ka. Prost?edí toalet a umýváren spolu s dostatkem hygienických pot?eb má na starosti ?kolka. Pokud jste záchodky nav?tívili a byli jste p?ímo zd??eni, máte mo?nost pomoci jejich kvalitu ovlivnit nap?íklad skrz projekt Domestos pro ?koly, který je práv? na zlep?ování stavu toalet v ?eských ?kolách a ?kolkách zam??en. ?kolské instituce se musí registrovat, jako rodi? pak máte mo?nost prost?ednictvím hlasování svoji ?kolku ?i ?kolu podpo?it. Letos v zá?í odstartoval ji? ?tvrtý ro?ník.

    Tags: 

  • Tábor pro táty a d?ti - 03-09-2017

    Ve st?edisku volného ?asu, vzd?lávání a slu?eb Labyrint Kladno ji? po mnoho let po?ádají nejr?zn?j?í letní i zimní tábory pro d?ti v?ech v?kových kategorií. V poslední dob? se k t?m klasickým pobytovým ur?eným pouze pro d?ti p?idávají je?t? p?ím?stské nebo pobytové pro rodi?e. V leto?ním roce se v?ak objevila jedna zcela mimo?ádná novinka, tábor pro Tatínky s d?tmi s vtipným podnázvem ?matky net?eba, otec je B?h!?.

    Tento ojedin?lý tábor m?l letos svou premiéru na Turistické základn? v Libu?ín?, kam se na konci srpna sjelo dev?t tatínk? se svými d?tmi od 3 do 10 let z celé ?eské republiky. V krásném prost?edí chatového tábora obklopeného lesy strávili dobrodru?ných 5 dn?. Vedoucí si pro n? p?ipravili nejr?zn?j?í sportovní, zábavné i adrenalinové hry. D?ti si se svými tatínky mohly u?ít na p?íklad orienta?ní b?h, mí?ové a skupinové hry, no?ní stezku odvahy, výlet do Zoo parku Zájezd, st?ílení ze vzduchovek, luk? a ku?í nebo lezení na um?lé horolezecké st?n?. Nechyb?l ani správný táborák s opékáním ?peká?k? a zpíváním táborových písní.

    Tábor m?l veliký úsp?ch, dokonce si ú?astníci pro p?í?tí léto za?ádali o jeho prodlou?ení z p?ti na sedm dn?. Jeden z tatínk? na p?íklad napsal: Tábor pro táty a d?ti se nám s dcerou velice líbil a zjistili jsme, ?e je snad jediný svého druhu v ?R. Proto jsme taky p?ijeli z v?t?í dálky ne? ostatní. Organizace byla báje?ná, kolektiv skv?lý. D?kujeme moc a t??íme se na p?í?tí ro?ník.

    Tags: 

  • Znáte Kreativní slovník? - 16-05-2017

    Milí tatínci,

    v?dci zjistili, ?e:

    - nejsiln?j?ím faktorem, který ovliv?uje to, co si pamatujeme je logika (souvislost)

    - a nejd?le?it?j?ím faktromem, krerý ovliv?uje proces zapamatování je vizualizace (p?edstavivost).

    Pro? tedy nutíme na?e d?ti, aby se u?ili sloví?ka z nekone?ných ?erno-bílých abecedních seznam?, které nemají ?ádnou logiku a je?t? jsou bez obrázk??
    Jmenujeme se Tomá? Bedná? a Suzannah Gearing, jsme ?esko-britská rodina a vytvo?ili jsme projekt Kreativní slovník, neboli Vocabulary Maps, který má nabídnou d?tem a u?itel?m zcela novou, kreativní a zábavnou pom?cku na výuku cizích sloví?ek.

    Na?ím ?e?ením jsou ?slovní mapy?, ve kterých najdete slovní zásobu na dané téma v souvislostech (logika) a s obrázkem u ka?dého sloví?ka (vizualizace).

    Celý koncept jsme testovali 3 m?síce v 70 ?kolách a 60 rodinách v ?R a SK. Mezi testujícími byli i d?ti s SPU.

    N?kolik málo názor? z testování:

    Výborná orientace, mapy jsou snadno zapamatovatelné, obrázek vyjád?il p?esnost výrazu. Helena Darebná (rodi?)

    Jsem nad?ená, krásn? ucelen? jsme probrali sloví?ka z jedné oblasti, mo?nost pobavit se o tématu. Kate?ina ?rámková (rodi?)

    Obrázky jsou ur?it? pro d?ti p?ed?kolního v?ku d?le?itou sou?ástí výuky, znázorn?né vztahy mezi sloví?ky pomáhají zapamatování. Jana Wiedermannová (rodi?)

    Jsem spokojená, studenti si zábavnou formou procvi?ili a doplnili slovní zásobu k daným témat?m. Michaela Hánová (u?itelka)

    Jsem spokojená, studenti si zábavnou formou procvi?ili a doplnili slovní zásobu k daným témat?m. Petr Kalus (u?itel)

    Kreativní slovník obsahuje p?es 2000 sloví?ke a je ur?ený pro rodi?e s d?tmi 3-11 let.

    Aktuáln? tvo?íme kreativní slovník v angli?tin?, n?m?in?, ?e?tin? a ?pan?l?tin?.

    Co si o na?í my?lence prosím myslíte?

    ce informací, jak Kreativní slovník vypadá a co v?e obsahuje, naleznete na na?em webu www.kreativnislovnik.cz


  • Co m? nau?ili d?ti - 08-02-2017

    Po ?ase jsem se rozhodl napsat ?lánek. Je to mu necelé dva roky co jsem ukon?il rodi?ovskou ?dovolenou? a vrátil se odpo?ívat do práce. Tu jsem si pro sebe vymyslel proto?e, se mi do starých kolejí necht?lo ani v nejmen?í vracet.  A mohou za to mé krásné, skv?lé, ú?asné ?. d?ti.

    Ano opravu za to mohou ony, b?hem rodi?áku jsem si osvojil mnohé d?le?ité dovednosti a návyky.  Jeden z nejd?le?it?j?ích za který jsem nejvíce vd??en je sebe-disciplína. Jak jsem k ní p?i?el? Jednodu?e, kdy? dít? v noci bre?í nikomu se z vyh?átého pelechu nechce, ale p?ece vám to nedá a vstanete, co kdy? vás ten prcek opravdu pot?ebuje. A ?asem zjistíte, ?e vám to vstávání vadí mén? a  mén?. A tak jsem to postupn? m?l s v?t?inou nep?íjemných povinností. A? jsem zjistil, ?e nemám problém d?lat v?ci ani? bych se do nich musel popohán?t. Skv?lá deviza pro podnikání, ka?dý den se nemusíte do n??eho honit, prost? to vlastn? chcete d?lat sami od sebe.

    Dal?í dovedností, kterou m? rodi?ovská vybavila je tzv multitasking nebo-li d?lat více v?cí na jednou a neztratit se vtom. Prost? jako rodi? prck? musíte neustále sledovat okolí, odpovídat na n?kolik v?cí najednou a u toho vy?izovat t?eba telefon. Skv?lá pr?prava pro dal?í kariéru.

    Sebe-motivace sebe-zdokonalování dal?í ú?asná dovednost, kterou mi mé d?ti pomohli zlep?it. Jé krásné vid?t va?e potomky, jak se u?í novým dovednostem, v?domostem, to motivuje. Kdy? se vás zeptají na záludnou otázku, na kterou neznáte odpov??. Jist? m??ete ?íci, na to jsi je?t? malý a ?zachovat si tvá??. Já se sna?ím v?dy ?íci, nevím, ale zjistíme to. A hurá na internet a hledáme. Není den, kdy bych se nenau?il ?i si neosv??il n?co nového. Dal?ím krokem pak u? bylo jen u?it se dal?í dovednosti, které v budoucnu jist? vyu?iji. Do svého u?eni se sna?ím zapojit i d?ti,t?eba anglická sloví?ka trénujeme dohromady.

    Tak?e, kdy? se zamyslím tak t?ch 5 let doma s d?tmi bylo velmi p?ínosných. A ten vztah, co spolu jako rodina máme, je naprosto ú?asný. Sna?íme se se ?enou v?novat v?t?inu ?asu rodin?. Výlety, plavání, divadlo a dal?í aktivity d?láme p?evá?n? v?ichni spole?n?. I své podnikání se sna?ím p?izp?sobit tak, aby nám co nejmén? zasahovalo do spole?ných chvil.

    PS. Najdete m? v centru mého nejoblíben?j?ího m?sta v malé pra?írn? kávy ?.



  • Tábor pro táty a d?ti - 24-01-2017
    V dne?ní dob? ji? není p?íli? obvyklé, aby d?ti jezdily na dovolenou pouze se svými tatínky. To se ale v poslední dob? m?ní a tátové (?asto v partách) vyjí?d?jí do kemp? pod stan nebo do p?írody, u?ít si se svými d?tmi spoustu dobrodru?ství a zábavy, které d?íve za?ívali se svými otci a d?de?ky na p?íklad na chalupách nebo vandrech. I my si dob?e pamatujeme na ?asy, kdy nás tatínkové u?ili rozd?lávat ohe?, vy?ezávat me?e ze d?eva, zacházet s r?znými nástroji a dovád?t, zatím co maminky se spí?e staraly o to, abychom neprochladli a m?li co jíst. 
    Samoz?ejm? si uv?domujeme, ?e je toto v dne?ní usp?chané dob? s p?ehnanými nároky na oba rodi?e ?ím dál náro?n?j?í (a? u? finan?n? nebo ?asov?). Kdy? pak navíc dojde k rozpadu rodiny a dít? má jet na dovolenou s ka?dým rodi?em zvlá??, je za?izování takové dovolené (ubytování, doprava, program, dostatek dovolené a financí atd.) je?t? náro?n?j?í. 
    U? del?í dobu úsp??n? (nejen u nás) funguje letní tábor pro rodi?e a d?ti, který je ale bohu?el uzp?soben p?evá?n? pro maminky - náplní tábora bývají r?zné rukod?lné a estetické ?innosti, v?t?inou na téma d?tských pohádek. Na?e st?edisko volného ?asu, vzd?lávání a slu?eb Labyrint Kladno se pro to rozhodlo vytvo?it tát?m a jejich d?tem tábor "na míru" s názvem Tátové a d?ti aneb matky net?eba, otec je B?h!" .  
    Na na?í turistické základn? v Libu?ín? (okres Kladno) je pro to ideální místo - m??ete zde bydlet v chati?kách i budov?, za p?íznivého po?así je k dispozici i teepee. V základn?, která je obklopena lesy a p?írodou, se nachází velké travnaté prostranství s ohni?t?m, v hlavní budov? jsou toalety, sprchy, kuchyn?, jídelna i klubovna. Ve?kerý program pro vás p?ipraví zku?ení pedagogové, po?adatelka je sportovn? zalo?ená (turistika, horolezectví, cyklistika, mí?ové sporty atd.) a pro to je i program p?edev?ím sportovní, dobrodru?ný, a? adrenalinový. ?innosti budou jak spole?né pro v?echny, tak i odd?lené pro d?ti a pro táty. M??ete se t??it na p?íklad na airsoft, st?elbu z luk? a ku?í, bubble fotbal, lanové aktivity, nové mén? známe kolektivní sporty jako je indiaca, kin-ball, ?i klasi?t?j?í známé hry. Výhodou je, ?e se nemusíte o nic starat, my vám zajistíme ubytování, stravu 5x denn?, pitný re?im, program i pom?cky a pot?eby na n?j. Ani maminky se nemusejí obávat poslat své d?ti s tatínky samotné, po celou dobu pobytu je zaji?t?n dohled pedagog? i zdravotníka. 
    Cena pro dosp?lého je 2500K? a pro dít? 2000K?, v cen? je zahrnuto v?e krom? dopravy, která je na místo vlastní. Tábor je ur?en výhradn? pro tatínky a jejich d?ti od 3 let, výjimky nepovolujeme. Více informací najdete na stránkách www.labyrint-svc.cz nebo na jana.hoffmannova@labyrint-svc.cz nebo  601 369 386. Kontaktní osoba: Bc. Jana Hoffmannová.
     

  • P?ichází ?as Vánoc? - 24-11-2016

    V této dob? je v?t?ina z nás, rodi??, vystavována obrovskému tlaku. Odev?ud se na nás sná?í informace o tom, co musíme po?ídit na?im d?tem, bez ?eho by snad ani nevyrostly. Nejnov?j?í hra?ky, postavi?ky z oblíbených seriál?, hra?ky, které dítko vid?lo u svého kamaráda a nemohou mu chyb?t.

    Bohu?el ale pod nánosy velkého mno?ství ne v?dy vhodných p?edm?t? se na?e dít? ztrácí. Hodn? stimul? n?kdy zp?sobí, ?e se dítko nedoká?e soust?edit po?ádn? ani na jednu z v?cí, ská?e od jedné k druhé, nic si neu?ije a po pár minutách se zase nudí, proto?e se do ni?eho nedokázalo po?ádn? ?pono?it?.

    Co ale s tím te?, b?hem Vánoc? Jak v?e zre?írovat, aby dítko nedostalo k Vánoc?m od ka?dého z p?íbuzných hory plastových zbyte?ností, které budou akorát doma zabírat místo a dít? o n? maximáln? dvakrát zakopne?

    U nás bychom se cht?li letos ?ídit pravidlem, ?e lep?í kvalita ne? kvantita :-).

    Zkusili jsme pro vás dát dohromady n?kolik tip?, podle kterých budeme vybírat my a vytvo?ili minikatalog hra?ek, u kterých v??íme, ?e by se vám mohly líbit a ?e mají smysl.

    E-book zdarma?Jak vybírat hra?ky, které mají smysl. Tipy na dárky dle v?ku? si m??ete stáhnout zde.

    A jako ?tená?i stránek www.tatanamaterske.cz m??ete uplatnit slevu 5%na ve?kerý sortiment v eshopu MontessoriHracky.cz. Sta?í zadat do nákupního ko?íku kód ?TANAMA05 ?. 

    P?ejeme Vám p?íjemný podzim!

     


  • Sv?t princezen - 02-11-2016

    S touto kouzelnou kní?kou se m??e? bavit dlouhé hodiny. M??e? hledat spoustu p?edm?t? a postav z neuv??itelného sv?ta princezen a plnit zajímavé úkoly. A krom? toho si m??e? s pomocí samolepek vytvo?it vlastní pohádkové scény.


    Vydalo Nakladatelství Junior

    Dal?í podobné knihy

    Sv?t pirát?
    Sv?t dinosaur?
    Sv?t víl a sk?ítk? 


  • Výstava - Byl jednou jeden král... Karel IV - 01-11-2016

    V Galerii um?ní pro d?ti GUD u Starom?stského nám?stí slaví 700. výro?í narození Karla IV. s t?mi nejmen?ími d?tmi. Výstava ?Byl jednou jeden král... Karel IV.? je koncipována jako pohádka o slavném ?eském králi. Zábavnou interaktivní formou seznamuje d?ti s touto významnou postavou ?eských d?jin. ?Oslavy výro?í Karla IV. byly v Praze velkolepé a nezapomínalo se i na d?tského diváka. My jsme se ale zam??ili na ty úpln? nejmen?í, p?ed?kolní a mlad?í ?kolní v?k.

    Velmi zábavnou a odleh?enou formou se d?ti seznámí s osobností Karla IV. Pr?vodcem výstavy je veselá postavi?ka ?a?ka Karlíka, který je nejen ?prýma?, ale hlavn? kamarád. ?a?ek Karlík p?edstaví hlavní fakta spojená s osobou ?eského krále Karla IV. Malí náv?t?vníci se tak nejen pobaví, ale odnesou si z výstavy i spoustu zajímavých informací,? ?íká Kate?ina Samková, ?editelka galerie GUD. ?Výstavu jsme p?ipravovali jako pohádku o velkém ?eském králi. Chceme ukázat d?tem, ?e být králem není jen sed?t na tr?nu, ale jsou to p?edev?ím i znalosti (p?edstavujeme Karla jako u?ence, astrologa, stavitele, atd.) a odvaha (Karel jako rytí?). D?ti budou mít mo?nost se p?evléknout do dobových kostým?, aby se lépe v?ily do historické doby král?, rytí?? a princezen. Budeme poznávat cesty Karla IV. na interaktivní map?, ale také hlavní stavitelské po?iny té doby,? dopl?uje Jan ?imr, autor výstavy.

    Celá výstava je doprovázena originály ilustrací Marty Hricové, která je p?ipravila pro tuto výstavu. ?Výstava je celá interaktivní a dopln?na ?adou workshop?, tv?r?ích dílni?ek. D?ti si vyrobí sv?j vlastní erb a na recyklovaný papír si namalují brkem a inkoustem ilustraci ze ?ivota Karla IV. nebo si vyzkou?í podle p?edlohy psaní gotického písma,? vysv?tluje Jan ?imr.

    ?Výstavu jsme tentokrát doplnili nejen o víkendové workshopy u nás v Ateliéru GUD (v 1. pat?e), ale p?edev?ím o komentovaná prohlídky ka?dý víkend od 11 a 14 hodin, kdy výstavou provede d?ti ?a?ek Karlík. Ve skupin? si d?ti akci více u?ijí a odleh?íme tak i rodi??m. Pro ty, kte?í prohlídku nestihnou, je k dispozici podrobný ti?t?ný pr?vodce,? dopl?uje Kate?ina Samková.

    Sou?ástí výstavy je ?kolní program, pro který jsou vyhrazena dopoledne od úterý do pátku. Více na www.galeriegud.cz

    Termín výstavy: 22.10. - 22.12. 2016 (s mo?ností prodlou?ení výstavy)

    Po?adatel: Kate?ina Samková - Um?ní pro d?ti o.p.s. (Galerie um?ní pro d?ti GUD) 
    Autor výstavy: Jan ?imr
    Ilustrátor výstavy: Marta Hricová


  • Dobrodru?ství v kuchyni - D?ti va?í samy - 28-06-2016

    U?it se va?it podle na?ich recept? mohou za?ít d?ti, které je?t? neumí ani ?íst. Díky kombinaci obrázk? a textu tak pozitivn? p?sobí i na touhu u?it se ?íst. Kní?ka s dít?tem poroste a od základních postup? jej povede a? ke slo?it?j?ím jídl?m. To, co uva?í tak bude moci volit podle toho, co u? se nau?ilo a hlavn?, na co se samo bude cítit.


    Kní?ka se skládá ze t?í základních sekcí ? v první ?ásti se d?ti seznámí se základními postupy ve va?ení, ve druhé ?ásti vyzkou?í jednodu??í recepty a v poslední lekci u? mohou za?ít zkou?et opravdová jídla a to tém?? nebo zcela samy!